Виховна робота

Уся навчально-виховна робота коледжу направлена на формування всебічно розвиненої, високоосвіченої, соціально активної особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації, виховання в неї почуття відповідальності, високої духовності, забезпечення морального розвитку, впровадження у свідомість переваг здорового способу життя, формування національного культу.

 Для досягнення цієї мети у виховному процесі повинні бути задіяні всі працівники коледжу, тільки при тісній співпраці адміністрації, кураторів груп, вихователів, керівників гуртків, керівників спортивно-масової роботи, завбібліотекою, заввідділеннями і кожного викладача, який приймає участь в навчально-виховному процесі можна отримати позитивний результат. У своїй роботі постійно використовуємо різні форми і методи виховання, стараємось поєднувати масові, групові форми виховання з індивідуальною роботою та врахуванням вікових особливостей студентів і рівень їх вихованості.
Виховний процес розпочинається тоді, коли майбутній студент ступає на територію студентського містечка. Навчальні корпуси розміщені в розкішній парковій зоні, який заклали в 1975 році студенти навчального закладу, а на центральній площі перед корпусом квітують клумби і альпійські гірки з фонтанами і відблисками веселки на яскравому сонці. Дивлячись на таку красу в кожного в душі пробуджується радість і гордість за нашу прекрасну і щедру землю.
Назавжди залишиться в пам’яті кожного студента перше вересня, як посвята в студенти на урочистій абітуріаді. Це свято шанують студенти усіх поколінь. Його вважають своїм усі, хто прагне постійно підвищувати свій інтелектуальний рівень, для кого освіта є однією з умов повноцінного життя. Щоб влитися у бурний потік нової інформації слід всебічно розвиватися, засвоювати досягнення сучасної наукової думки. Отже, немає, мабуть, більш важливого часу, ніж пора студентства. Саме тоді людина формує світогляд, уміння і потребу мислити, радість пізнання та творчості.
Виховання студентів здійснюється на основі плану виховної роботи в коледжі, що охоплює як загальноколеджівські заходи, так і заходи, що проводяться кураторами академічних груп за власними планами. Традиційними в навчальному закладі стали свята: «Вечір першокурсника», свято квітів «Барви осені», флористики та зимових композицій «Фантазія», «День студента», конкурс аматорської творчості «Студентська осінь», концерт до Дня працівників АПК, «Андріївські вечорниці», вертепи та вітання жителів сіл з Різдвом та Новим роком.
Проводиться підготовка до конкурсу «Міс коледжу», традиційного свята «Прийди, прийди весно – красна», до 1 квітня готуються команди КВК між гуртожитками коледжу.
Студенти беруть участь у Всеукраїнському конкурсі «Софіївські зорі», міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика, є учасниками зльотів «Лідери АПК».
Запрошуються в коледж театри з Рівного, проводиться багато зустрічей з поетами, письменниками рідного краю, влаштовуються виставки, конкурси стінних газет.
В коледжі створено орган студентського самоврядування – Рада коледжу та Ради відділень, які налагоджують свою роботу, переймають досвід в інших навчальних закладах, а також вони визначають переможців усіх проведених конкурсах, усвідомлюючи відповідальність за свої рішення. І тому, не зважаючи на свої особисті уподобання вчаться бути об’єктивними та справедливими.
Для створення оптимальних умов, розвитку творчості та впевненості в собі жоден захід не залишається поза увагою без подяки, грамоти, нагородження призами. Це теж є позитивний момент виховного процесу.
Кожна академічна група відвідує музейний комплекс, де їх завжди радо зустрічає Крець Юрій Степанович, обдарована і віддана своїй справі особистість. Який знайомить студентів з історією села та історією коледжу, що забезпечує духовну єдність поколінь, виховання поваги до старших, до культури та історії рідного краю.
Для того, щоб досягти мети процес виховання повинен бути двостороннім. Не тільки ми виховуємо студентів, а й самі студенти є активними учасниками виховного процесу – проявляють ініціативу, творчість, відповідають за свою поведінку, вчать нас, дорослих, бути комунікабельними, більш терплячими, спонукають цікавитись життям молоді, їх вподобаннями. І не зважаючи на вік завжди залишатись молодими душею.